0 0
0,00 

Wsparcie

Wysoki poziom wsparcia technicznego jest dla nas celem nadrzędnym.
Chcemy uczynić z tej usługi nasz znak rozpoznawczy.

Nadrzędnym zadaniem Wsparcia Technicznego jest zapewnienie posprzedażowej pomocy technicznej w zakresie rozwiązań oferowanych nas. Nasi inżynierowie to doświadczeni i wykwalifikowani specjaliści, których kompetencje i wiedza potwierdzone są licznymi certyfikatami.

Zespół Wsparcia Technicznego stawia sobie za cel efektywne wspieranie Klientów, Partnerów oraz zespoły wdrożeniowe/integratorskie w sprawach związanych z produktami iSMA, czy oprogramowaniem mając zawsze na względzie najwyższy poziom obsługi. Serwis techniczny obejmuje Użytkowników, którzy ukończyli szkolenie iSMA znajdujące się w naszej ofercie.

Informacja
o produktach

Wsparcie techniczne

Szkolenie

Nie znalazłeś czego szukałeś?